onsdag 25 mars 2009

Dina Dagar en måbra resa


En måbra resa med namnet Dina dagar låter ju hur luxigt som helst. Kan inte bli bättre. Tänk att bara få tänka på sig själv, ta hand om sig själv och må så där fantastiskt härligt underbart bra som man gör om man är lite extra snäll mot sig själv. Jag har även i år fått förmånen att bli inbjuden till denna hälsoresa till Grekland. Det låter som en alldeles speciell plats när jag läser om pensionatet där vi skall bo. Ett litet pensionat i bergen med slående utsikt över havet. Där jag kommer prata GI, leda yoga/meditation och ge personliga kostråd plus förstås delta i de övriga må bra aktiviteterna som ingår i hälsoresan. Läs mer http://lustinspirationvilja.se/images/stories/liv/pdf/dina-dagar-2009.pdf. Vore kul om du hängde med, Ewa

1 kommentar:

  1. Jag deltog på den här resan 2006 och det förändrade mitt liv. Idag, drygt 10 kg lättare, lyckligare (eftersom jag mår bra i mig själv), mer hälsosam och regelbundet tränande. En speciellt bra sak "Dina Dagar" - det var verkligen mina dagar, dvs ingenting var belagt med tvång eller måsten. Man deltog på vad man ville och det var ingen som tittade snett på en om man passade på något. Nu var det ju så att med alla dessa fantastiska ledare som Marianne, Maria & Ewa - ville man ju inte missa någonting!!! Åk, om du har möjlighet!!

    SvaraRadera